Monday 1 September 2014

Majlis Solat Hajat UPSR 2014

[Berita PIBG]

MAJLIS SOLAT HAJAT UPSR 2014

Tanggal 09.09.2014 sehingga 11.09.2014 adalah tarikh yang amat bermakna kepada murid-murid Tahun 6 2014 di seluruh Malaysia. Pada tarikh inilah Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) akan berlangsung.

Hari yang penuh debaran buat guru-guru, murid-murid dan ibubapa. Tarikh ini juga menentukan langkah seterusnya buat anak-anak murid dan anak-anak kesayangan kita menyusun atur untuk tahap pembelajaran selanjutnya...

Borang pengakuan calon UPSR, yakni telah memperaku membaca dan akan mematuhi semua Garis Panduan dan Arahan Peperiksaan dlm Jadual Waktu UPSR 2014 juga telah difahami dan di tandatangani oleh anak-anak kita...

Mengambil kesempatan ini..Pihak sekolah dan PIBG berbesar hati menganjurkan Majlis Solat Hajat Tahun 6 SKAMD di Dewan Sekolah. Pendaftaran dibuka seawal 6.30 ptg diikuti Solat Maghrib, bacaan Ya'asin, Solat I'sya dan Solat Hajat.

Di jemput Ibu Bapa tahun 6 Khasnya  untuk meramaikan majlis tersebut. Semoga berkat doa  kita semua dan usaha gigih murid-murid, guru-guru dan ibubapa selama ini memberikan hasil yang membanggakan kita semua.

Akhir kata Selamat Maju Jaya buat semua pelajar Tahun 6 2014 SKAMD!

Anak Bangsa, Pewaris Negara.



skamd blog skamd blog skamd sk alam megah 2 blog skamd


No comments:

Post a Comment