Sunday 31 August 2014

PERANCANGAN 1 : TAPAK PERHIMPUNAN BERBUMBUNG

[BERITA PIBG SKAMD]

PERANCANGAN 1 : TAPAK PERHIMPUNAN BERBUMBUNG




Murid & Guru Ketika Perhimpunan Pada Setiap Minggu Di Dataran SKAMD
HARI ini dan hari-hari sebelum ini; murid-murid, anak-anak kita, para guru & kakitangan SKAMD termasuk juga kita sebagai ibu bapa & penjaga akan berhimpun di dataran perhimpunan di sekolah ini jika ingin mengadakan aktiviti luaran.
Perhimpunan atau program yang dirancang akan tergendala atau dibatalkan jika cuaca tidak mengizinkan seperti hujan dan panas terik.
Untuk mengelakkan perkara ini berlaku, PIBG dengan kerjasama pihak sekolah merancang untuk membina Tapak Perhimpunan Berbumbung atau Dewan Terbuka Berbumbung Pelbagai Guna di dataran perhimpunan sekarang. Pelbagai aktiviti seperti sukan, latihan badan beruniform dan pertandingan dapat diadakan di dewan ini.
PIBG dan sekolah akan mengemukan proposal ke kementerian yang berkaitan, syarikat swasta dan mereka yang berpontensi untuk membantu mendapatkan dana yang diperlukan.
Namun kami merasakan kita sebagai ibubapa perlu juga berpadu tenaga mengumpul dana sendiri sebagai tanda kesungguhan kita untuk merealisasikan projek ini. Kami juga memerlukan bantuan kepakaran teknikal untuk reka bentuk bumbung, kelulusan majlis perbandaran dan perkara lain yang berkaitan.
Pandangan dan idea daripada semua pihak amat dialu-alukan.
---------------------------------
Kepada sesiapa yang ingin memberi sumbangan kepada tabung PIBG sila masukkan ke akaun berikut:
NAMA: PIBG SEKOLAH KEBANGSAAN ALAM MEGAH DUA
BANK ISLAM: 12159010006531



























PIBG SKAMD SEK KEB ALAM MEGAH 2

No comments:

Post a Comment